وبلاگ

چگونه تونر کارتریج را شارژ کنیم؟

کارتیج-شارژ-طریق شارژ کارتیج

آموزش شارژ کارتریج پرینتر hp

کاربران و استفاده کنندگان  پرینتر و دستگاه های کپی با عبارت شارژ کارتریج آشنایی کامل دارند از این رو  این فرایند زمانی انجام می شود که مواد مصرفی دستگاه (تونر یا کاهش مصرف جوهر در پرینتر) تمام شده باشد یا یکی از قطعات دچار نقص شده باشد. این مواد یا همون تونر با متعلقات دیگر  در محفظه ای به نام کارتریج نگهداری می شوند و تاثیر بسزایی در کیفیت چاپ دستگاه دارند. 

مدت زمان یا تعداد پرینتر شما در هر بار شارژ (تمام شدن شارژ یا همون تونر) بستگی به نوع چاپی که کاربر با کارتریج پرینت و چاپ می کند بستگی دارد .که قطعا همون طور که اطلاع دارید حداکثر پرینت های که برای یک کارتریج به طور معمول تعریف شده پس از هر بار شارژ با مقیاس 5 درصد در نظر گرفته شده یعنی شما 5 درصد از یک برگه یا را با تونر پوشانده اید .

به طور کلی شارژ کارتریج کار چندان سختی نیست. اما نکاتی دارد که اگر رعایت شوند به انجام هرچه بهتر این فرایند کمک خواهند کرد. از طرفی این کار باید با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود تا کاربر شاهد با کیفیت ترین چاپ در دستگاه باشد.

با توجه به اینکه فرآیند آموزش به صورت تئوری ممکن است یادگیری را دشوار کند. 

لینک ویدئو آموزشی را خدمت کاربران گرامی قرار داده ایم 

https://www.aparat.com/v/21i6L/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AC_%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C_HP_85A

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *